tirsdag 2. april 2019

Making a Home; 8 vårlige kunst prints du kan bruke for å friske opp hjemmet

Våren har definitivt kommet enten vi er forberedt på det eller ikke. Det spirer og gror i hagene rundt forbi og utenfor hos meg blomstrer blant annet påskeliljene. Katten min har i tillegg vært ute og benyttet anledningen til å være en liten solslikker ute på gresset.

Jeg vil tro det finnes de som har lyst til å friske opp interiøret litt siden det har blitt vår og en trenger ikke å bruke flere tusen spenn på å få det noe mer vårlig i hjemmet. En ting som jeg har funnet ut er en temmelig effektiv og samtidig billig måte å friske opp litt, er med å søke på Pinterest etter ”art printables”. Dette er noe en for øvrig kan gjøre hele året og bare bytte ut søkeordene, enten det er høst, sommer, jul eller hva det nå en er en er på jakt etter siden det tross alt er et temmelig greit utvalg av gratis kunstverk printables på Pinterest.

Det eneste en i grunnen trenger er en printer som kan printe ut med farge og en eller flere A4 rammer. Hvis en bor i nærheten av en IKEA, kan en fint kjøpe inn noen FISKBO rammer som koster 29 kroner. Ellers har både Nille og Jysk en del rammer en kan velge mellom.

For å gjøre ting litt lettere, siden det er lett å bli overveldet av Pinterest, har jeg laget en liten liste over print en kan bruke for å friske opp litt i hjemmet i forbindelse med våren.

Her er dem;

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar