mandag 1. april 2019

Menyplan Mandag Uke 14

Det har vært stille på denne bloggen en stund, rett og slett fordi at jeg har slitt med om jeg skal fortsette med den eller ikke, samt hva jeg skal fokusere på og hvilket språk jeg bruke. Jeg skal nå gjøre et nytt forsøk med denne bloggen, men i motsetning til tidligere, vil jeg i all hovedsak skrive på norsk.

Ukesmenyer er noe som er veldig hendig å skrive. Ikke bare slipper en å lure på hva pokker en skal ha til middag, men en får også muligheten til å ha litt variasjon i middagene og spare penger da en i flere tilfeller ikke kjøper noe en ikke trenger.

Her er i hvert fall min menyliste for denne uka;
Mandag; McDonalds
Tirsdag; Heinz tomatsuppe
Onsdag; Karbonader med bearnaise saus
Torsdag; Wok med teriyaki laks
Fredag; Heinz tomatsuppe
Lørdag; Karbonader med bearnaise saus
Søndag; Wok med teriyaki laks

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar